Robinson

Go kväll! Vad har ni för er? Jag gör faktiskt inte så mycket, Crille for nyss hem, han ville slippa kliva upp tidigt imorgon så.

Såg ni Robinson ikväll? Vi gjorde det, usch vad äckligt det som hände Jarmo. Blää, jag blev typ rädd. Det såg dock allvarligare ut än det var. Tyckte även att det var jätte synd att Blomman åkte ut :( Jag höll på honom eller Jarmo, så nu hoppas jag att Jarmo tar hem segern. Om han nu inte skulle vinna så får det helst bli Anna, vem som helst förutom Ellenor. Vad tycker ni?

Nå ja. Idag har jag inte gjort så mycket, varit och köpt en massa blommor med mamma och Tobba, som de ska plantera ute. Sen satt vi ute ett tag, men det kom en massa svarta moln så vi gick in, det kom inte ens en droppe regn :O Skumt väder de där. Jag satt och kollade på film, såg klart The perfect man, sen såg jag Allt flyter.

The perfect man var skit bra, hade sett den förr insåg jag. Jag tycker att killen som Holly (Hilary Duff) träffar, han Adam är skit snygg, Alltid ett plus i filmer..

Allt flyter, så där faktiskt, den var inte jätte bra, men inte jätte dålig. Den hade dåligt slut dock. Hade helst velat ha med lite mera humor i den. Annars helt okej, den gick att se faktiskt..

Ja som sagt kom bror min, hans blogg hittar ni i mina länkar i menyraden. Han käkade här, sen hann även han och Tobba med att åka iväg och fiska en stund, hade gärna följt med om inte Crille varit påväg då.
Jag såg klart Allt flyter när Crille kommit, sen skulle vi gå till mitt rum då skulle jag låtsas sova lite på soffan men istället slumrade jag till en kort sekund. Vaknade av ett sånt dära ryck ni vet som man får just innan man somnar ibland? Som att man faller eller något, gör illa sig typ. Jag och Crille låg sen bara och mös och väntade på att Robinson skulle börja.

Vad har ni haft för er i dag?

Imorgon ska jag som vanligt städa, sen hem och tvätta, har massor med tvätt, måste ju få rent kläder så jag slipper gå naken till skolan, vem vill se det liksom? hehe. Ska nog försöka sätta mig ner med lite SO arbete också, vill helst bli klar i tid. Det är ett stort arbete,Det sista vi gör i SOn tror jag.  Ska satsa som fan på det!

Dags för sängen, känner mig sliten!
Sov sött, och ni som festar kan ju ta det lugnt! :D
Puss på er allesammans!


De i inringade är/var mina favoriter.
1. Jarmo
2. Erik Billing(stavningen?)
3. Erik Blomqvist.

Tyvärr är det bara Jarmo kvar.
(bild tagen från google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0