Känsliga tittare, håll er undan!

Hej, det var 22 timmar och 54 minuter sen sist.
Var ju med morsan och städade i morse, sen hem och fixa lunch, amerikanska pannkakor =D Sen så gick jag till Vixi, vi satt inne och surrade, sen gick vi ut tror jag och på konsum och handlade, då passade jag på att gå hem och äta, när jag kom tillbaka var vi ute och pratade. Sen sprang (gick) jag till tvättstugan med mamma och sen tillbaka.
Vixi gjorde illa sig, så känsliga tittare klickar inte upp bilderna här under!





Det blir jobbigt att förklara vad hon gjort. Men hon skar sig iallfall på en järnstång då vi skulle sätta upp en sak.

Nog om snusk. Ska alldeles strax hoppa i sängen tror jag, känner mig lite trött, men endå inte, klockan är inte så himla mycket ännu. Vad gör ni?

Återkommer om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0