verb träning - 104 st

Hejsan.

Blev inte kvar hos Monica så länge idag, de skulle bort på middag. Men jag ska dit igen i morgon. Hugo var iaf på bättre humör idag, fastän han fortfarande är lite sjuk Så om han är bättre imorgon så blir det en promenix..

Imorgon så har jag faktiskt 3 prov eventuellt!! Först ett stort Verb prov i Engelska, prov på ca 104 verb, sen kanske muntliga nationella i matte, sen ett test prov i Fysik som några nior har, jag får göra det! :D Inte för att jag kommer klara det eller så, men det är ju kul endå. Så egentligen ska jag plugga NO nu, för mitt VG kommer sänkas!!!! Arg jag blir. Varför liksom? Istället höjer hon mig i svenska, men kan hon inte höja i svenska och låta mig ha kvar mitt VG i engelska? Åh, hon vet ju att jag kan..Aja, det blir ju ingen poängs skillnad iallafall.


Såg ni Greys ikv? Jag såg en liten stund. Sista halvtimmen typ, men usch så hemskt där med lilla flickan som dog, jag var tvungen att gå där ifrån för att inte börja grina, så hemskt! :(
Jag har inte hängt med i Greys alls, men jag ska försöka börja se det, de är så himla bra.

Det var något jag skulle säga, men det for bort.
Ska plugga lite grann nu så vi hörs i morgon.
Ni vet att torsdagar innebär sooovmorgon =)
Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0