facebook

Tjena! Hur mår ni? Själv mår jag toppen. Gissa vem som har fått färg? Jo jag! Wihoo. Då slipper jag nog solarium innan skolavslutningen, om nu vädret vill hålla i sig. Har varit ute i stort sett hela dagen.

Först i morse for jag med mamma. Sen kom vi hem, käkade lunch, fick bli nudlar idag. Sen satt vi ute, Monica och Martin kom förbi med Hugo =) Ja, har egentligen bara suttit ute,vi for iväg till Storheden, Ica Maxi och pantade 3 säckar med pant.  Jag har väl tagit det lugnt ute i solen helt enkelt.

Var ju som sagt med Crille fre-lörd, vi såg talang och mös!
I love you baby.

Har ni haft det skoj i helgen? :)

Vad händer hos er nu?
Jag sitter och göra olika grejer på facebook, olika quiz. Som den jag gjorde nyss; What should your parents have named you?. Där blev mitt svar; Emily/Emilie; You are very outgoing and flirtatious. You love boys and boys love you!

Vilken slags älskare är du?;
apälskaren

du gillar att kleta in dig i frukt och utstöta fula ljud. Du trivs bäst ute.


Vilken Andra Avenyn karaktär är du?;
Liv

Du är principfast och gör det som känns rätt för dig. Du är otroligt snäll och inte det minsta fördomsfull. Många beundrar dig för att du alltid gör det du tror på även om det inte alltid gynnar just dig mest. Du bryr dig mycket om alla andra och vill vara alla till hands


Ska göra klart mitt nu, sen hoppa i säng! :)
sov sött
Puss

Kommentarer
Postat av: Annen

NEJ! Jag blev Greger!!! Hur kunde detta hända?!

2009-05-18 @ 08:17:56
URL: http://annensnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0