Fredag den trettonde - scary!

God morgon alla glada, sura eller vilket humör ni nu än är på :)
Börjar dagen med att påminna er om att det är Fredan den 13:e, håller tummarna för att ingen råkar ut för mer olyckor idag än någon annan dag. Var faktiskt med om en för ett par år sen, eller det drabbade inte mig, men någon i min närhet. Men det var så pass länge sen att jag knappt kommer ihåg.

Tycker ni att denna dag bringar mer otur än andra?
Jag tycker personligen inte det, vem vet. Bara för att jag nu sitter och säger så till er nu så kanske jag blir påkörd av bussen/bil när jag går till praktiken, you'll never know.

Nu ska jag göra mig lite fredagsfin (a) För att sedan gå till praktiken på skolan, sista dagen idag. Usch vad hemsk, har fäst mig vid alla barnen jätte mycket. :')

Ha en trevlig Fredag den 13:e, med en massa tur! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0