mammas pojkar

Hey! :)
Sitter och tittar på Mammas pojkar nu, det är rätt kul.
Efteråt är det Inlåst, sista avsnittet så det måååste ses.

Hann inte blogga imorse, blev rätt stressigt.
Det gick bra idag också, men det är hyffsat jobbigt då de bokstavligt talat slåss om vem som ska hålla mig i händerna på rasterna. Det blir nästan alltid tjaffs. Men det löser sig.
Fick även veta idag att imorgon ska jag få ha en grupp barn, ca 6 st, själv i 1 timme. De ska få baka, då är det även ngt barn från 2an & 3an. Hoppas allt går bra och att de lyssnar på mig!

De har något som de kallar för "elevens val", då man kan välja bl.a. dans/musik, teater, pyssla/bild och bakning.
Eftersom att en av lärarna är sjuk fick jag ta över. Önska mig lycka till.

Fick även hjälpa barnens fröken, min handledare idag till klockan 16. Fick klistra in barnens nya läsläxor, klippa ut alfabets schema och hjälpa henne med att förbereda för pysselstunden imorgon.

Det blir nog bra. Vi hörs en sväng innan jag ska sova.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0