rätt tråkig dag, bestod av sömn

Hej!
Taskig uppdatering,  men det är för att jag somnade direkt efter middagen, i systers säng, i någon timma. Usch vad det var skönt, men jag förtjänar det! :D
Man blir trött efter praktiken, alla barnen hänger efter en heeela tiden. Men de är så söta och charmiga. Nästan så att jag skulle kunna börja jobba med dem. Sluta i skolan för att vara med de, tjejerna skulle iallafall gilla det! :D hehe.

Efter jag sovit iallafall så var jag riktigt godissugen, men jag sparade lite pengar på att jag inte orkade gå på affären, bra. Sen såg jag på tv med mamma och sen gick jag över till Monica & Hugo, hon behövde lite hjälp.

Nu vet jag inte om jag är trött, men det är lika bra att lägga sig, kommer iallafall somna till slut.
Kom nu på att jag måste skriva praodagbok, har glömt varje dag, ska sätta mig med det nu och försöka komma ihåg måndagen & gårdagen. Sen ska jag se på någon film.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0