sorgligt + Shaggy - Angel

Hej.
Sitter och lyssnar på massa musik, gammalt som nytt, men bara bra låtar dock.
Ska vara med Crille om ett tag, ska se Idol & så.

Idag var det min sista dag på skolan, fyfan! Det var verkligen hjärtskärande(?) att säga hej då.
Det var nästan lika hemskt som att lämna klassen då vi gick ut 9an.
På bara två veckor var jag sååå fäst vid dessa småttingar. Men man blev riktigt glad då läraren berättade för klassen, för de som inte redan visste, att det var min sista dag, kändes bra då alla ba; NEEEEEEEEJ!
Det tog på mig, kändes positivt för att de ville ha mig kvar. Men tråkigt att behöva lämna de.
Kändes även ännu bättre när till och med killarna vågade krama mig.

Men då läraren bad mig komma fram och typ "presenterade" det; Det är jätte sorgligt men, ni som inte vet redan, detta är Hannahs sista dag.
Då skrek typ alla, blev typ tårögd. Haha, ne men det var riktigt jobbigt.
Känner redan att dessa två veckor inte kunde vara bättre och att jag kommer att återvända till klassen. Redan nästa vecka, för att hämta mina omdömen.

Nog om det, måste städa lite nu i mitt rum.
Hörs om ett tag, kisses.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0