tredje dagen avklarad

Tjo!
Allt fint?

Nu är min tredje dag på praktiken avklarad, ju  fler dagar desto mer blöjbyten, inte det mysigaste. Men eftersom att jag själv ska skaffa barn så småningom så är det lika bra att vänja sig det lilla som går.
Barnen är super mysiga och snälla, ja, inte hela tiden, men för det mesta! :D

På lunchen gick jag förbi på skolan där jag praoade innan. Saknar de jätte mycket!
De blev super glada då de såg mig å skulle kramas, super mysigt. Gick dit för att hämta mitt omdömespapper av hon som jag hade som handledare, men hon hade glömt det. Stannade endå där hela lunchen, 60 min. Hann få tre stycken teckningar! Ska se om jag orkar fixa ett collage av de alla å hänga upp de, haha!

Ikväll ska jag tvätta med Monica, så jag kommer att spendera mycket tid i tvättstugan & hemma hos Monica, hon behövde lite hjälp, kan inte kalla det hjälp kanske, sak samma! :D

Nu har jag gått å blivit förkyld också, känns bra att vara sjuk, då har man nått att skylla på iallafall! ;)

Ska tyvärr kila nu, packa ihop tvätt å så!
Hörs ikv. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0