vinter - årstid & choklad.

Hejsan. Allt väl?
Med mig är det fint.

Har precis käkat mat och känner mig rätt seg, men ska nog iallafall till Vixi & Sara och spendera kvällen där eller nått. Kanske sova tidigt idag då jag varit trött varje dag efter praktiken. Kan inte förstå hur lärarna på skolan står ut, usch. Men visst, man vänjer ju sig.

Fick baka med en grupp idag, 6 barn. Det gick bättre än jag trodde. Dock är väl hygien inte deras starkaste sida, men det är bara att pusha på.

Ikväll är det dags för Idol & valfri låt, ur vilket tema som helst. Det ska dock handla om "Världens bästa låt", kommer bli spännande.

Kvällens låtlista är följande;
Tove Östman Styrke - Elvis Presley - In the Ghetto
Erik Grönwall - Queen - The show must go on
Eddie Razaz - Daniel Bedingfield - If you're not the one
Calle Kristiansson - Joe Crocker - With a little help from my friends
Reza Ningtyas Lindh - Fantasia Barrino - Summetime
Mariette Hansson - Bruce Springsteen -  Beacuse the night
Rabih Jaber - K Ci and Jojo - All my life


Ja föressten har ni smakat nya marabou Vinter? Den är rätt så god, när jag stoppa i första biten i munnen tyckte jag att det var äckligt, men nu är det skit god! :D

Innan jag nu somnar på köksbordet ska jag gå till Vixi, om hon är villig att släppa in mig.
Kisses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0