yttligare ett hål i örat = 6 st

Go kväll. Dagen är avklarad. Ska alldeles strax lägga mig och titta på en film eller nått, ett litet tag.
Kommer dock ha väldigt ont i mitt öra, kanske redan i natt, eller så börjar det imorgon. Gjorde nämnligen ett till hål i mitt öra nyss. Helt själv, med en ytterst liten nål. Men det gick, fick ta i med hårdhanskarna i slutet då örhänget skulle i, som dock var en bra bit tjockare. Men nu är det klart.
Örat kommer vara svullet, rött och allmänt jobbigt, men jag lär nog inte dö så.

Är taggad inför praktiken som börjar imorron, kommer bli kul. 4 veckor utan skola, som istället ska tillbringas med barn från ca 1 år - 7 år, jätte roligt.

Okej, sängen väntar. Hörs imorgon på morgonen, lovar. Imorgon tar jag tag i bloggen.
Puss & gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0