Cocoo - Massvis med fina smycken till bra priser - I like it!

Här kommer ni att få se de nya smyckena som gärna får pryda mina händer, dvs ringar. Massa fina ringar från Cocoo som jag gärna skulle ta i mitt rum, för att kunna ha när jag vill. Det skulle jag älska!

När jag beställer därifrån ska minst en ring få flytta in hos mig. Jag är väldigt kär i vissa och ska dela med mig av endel till er för att låta er se vilka som är mina favoriter!





Dessa är mina favoriter!
Mer ringar + massa annat snyggt hittar du här!

Nu får alla mina fantastiska läsare 15% rabatt när ni beställer något från Cocoo. Ange bara rabattkoden; bloggspecial så är allt klart!
Gäller till den 31 oktober.


Kommentarer
Postat av: SpaceStore

fin blogg :)

2009-10-13 @ 16:13:14
URL: http://spacestore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0