jag är tråkig

Hej. Uppdateringen har inte blivit bättre idag.
Men imorgon ska jag inte till Vixi så då ska jag blogga mera.
Kommer även upp en ny header så småningom. Kul va?

Skulle nu behöva sätta mig i ca 10 minuter och träna på det jag ska säga på redovisningen imorgon. Kan det mesta men jag måste nog endå ha en fusk lapp med mig. Kommer få rampfeber, låt oss kalla de det, när jag väl ska börja prata. Men jag kommer klara det, har gjort det förr och då har ingen större skada skett.
Önska mig lycka till! :)

Vet att jag missat att svara på vissa kommentarer igår, men vi löser det i morgon. För då är det blogg dag!
Ska iallafall fortsätta ladda ner musik, innan 11 ska jag ha lagt mig å då ska jag även ha hunnit träna lite.
Ses imorgon! :)
Puss & gonatt


Kommentarer
Postat av: johanna

sv, okej men det kan vara skönt ibland :)

2009-10-20 @ 16:29:56
URL: http://jsch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0