Julpynt 20 oktober eller inte?

Idag när jag var på väg till bilen så tittade jag in i min grannes fönster, samma granne har jag nämt tidgare. Detta sa jag då;
När det var omkring trettondags afton iår då tog han bort julpyntet, samma dag i stortsett tog han fram sitt påskpynt.

Idag när jag tittar in i fönstret har han redan tagit fram adventsljusstake i köks fönstret.
Jag menar det är 20 oktober(!!!!!), det är 2 månader kvar till julafton och han har redan börjat? Nu satt han dock i köket så jag ville inte stirra så mycket, men imorgon ska jag glo lite mer för att se om han bytt gardiner eller så.

När tycker ni att det är lämpligt att ta fram julsakerna? När brukar du/ni göra det?

Någon måtta får det väl ändå vara.


hittade ingen bättre bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0