plugg - åtminstone lite!

Hej! Har inte bloggat mer än mobilinlägget jag skickade iväg tidigare.
Gick direkt till Vixi efter att jag kommit hem & ätit. Väl där spelade vi Nintendo wii, fan vad det är skoj! :D men vissa grejer är nästan jobbiga. Äh man rör på sig iaf! ;)

Nu har jag precis skrivit klart lite på vårat BF/NK projekt, Jätteräkor eller koraller! Jätte trist, men saker och ting ska göras.
Tänkte lägga mig nu på direkten och läsa till senast klockan 11, måste fan lägga mig tidigt nu, är så jäkla trött på mornarna nu. Så jag hinner iallafall läsa i ca 30 min.
Ska först läsa lite bloggar åså.

Kommentarer svarar jag på imorgon, vaknar en halvtimme tidigare för att blogga ;)
Puss & gonatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag är skitdålig på att gå och lägga mig i tid! Ikväll har jag jobbat till 21.30 och börjar jobba kl 07.00 imorgon! Jag kommer att vara död när klockan ringer kl 6!

Hoppas du är pigg imorgon!

Godnatt!

2009-10-07 @ 23:49:32
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0