Skolfotografering!

Hej å hå. Nu är jag hemma från skolan, slutade kl 2, kom hem och käkade. Sen har jag kollat mailen och sånt.
Vixi ringde mig nyss och kolla om jag skulle vara med henne, ofc. Så jag ska dit alldeles strax.

Vi hade fotografering idag, fy säger jag. Om man tänker hur man ska se ut innan, eller provar le lite i spegeln så ser det helt okej ut, men när man väl tagit bilder ser det fuckat ut! Fett less.
På klassfotot fick jag sitta, andra gången i mitt liv. Då vette tusan hur det gick, känns sådär. De enskilda fotona såg ut som bajs. Ärligt. Blev inte nöjd alls, mitt hår var fult ;)
Ne men så brydd är jag inte, man behöver ju inte köpa bilderna så. Skolkatalogen ska jag ha iaf, så man kan se alla andra! ;) Ni får iallafall se bilderna när de kommer.

Ska kila över till Monica med tvätt nyckeln sen till Vixi. Kanske bloggar därifrån.
Pusstja! :)

                    
klick it!


Kommentarer
Postat av: Ewezi

Sv: ja det får man :D! full fart!

2009-10-12 @ 16:30:00
URL: http://ewezi.blogg.se/
Postat av: Johan

Sv: Haha fyy satan vilken lyx du :D! Kul att du har haft det bra=):) Jodå allting flyter på ett bra sätt nu :D:)! Äntligen ett starkt ljus i min mörka tunnel:)!



Kramis:)<3

2009-10-12 @ 17:12:23
URL: http://johansdag.blogg.se/
Postat av: FRIDA - It´s all about me

SV; Naw! , Få se om det blir du som vinner länkningen :)

2009-10-12 @ 17:34:10
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0