Skruva den som Beckham

Hej du.
Kom precis hem från Viktoria. Blev där utan att blogga, sorry. Men deras dator var okuperad heeela tiden i stort sett.  Vi har spelat Wii, tjatigt. Jag tog mig en powernap på ca 35 minuter, skönt var det. Sen har vi sett tv & fläskat.

Såg ni Körslaget? Faaaan va tråkigt det var att Team Andreas åkte ut!! Ut med Rigo, hellre det än Andreas, tråkigt. Det var ju värsta snygga killen med där också ;) höhö.

Nu är det Skruva den som Beckham på TV4, hade faktiskt tänkt lägga mig redan för att se den, behöver sova. Är sjuk nu också så.

Vi säger så, så lovar jag att imorgon får ni för & efter bilder på håret. Har ju städning & tvätt imorgon, men efter städet så får ni bilder. Sen så ska jag till Sara och bli fet, hon har ju fyllt år så släkten kommer imorgon. Hemma gjord Prinsess tårta med hallon baby! :D

Okej, nu blir det lite mycket äta att läsa om, avslutar nu.
Puss & gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0