aktiviteter!

Hej. Allt bra?
Med mig är det bra, är riktigt trött känner jag nu. Blir nog en tidig kväll ikväll.
Ska alldeles strax till tvättstugan och hänga sista tvätten, sen ska jag till Monica och titta på Idol, sen ska jag hem direkt efter det.

I skolan idag fick vi ta igen den missade aktivitetsdagen med treorna och det var faktiskt roligt! Mycket roligare än jag trodde. Vi fick bland annat hoppa säck, äta kex utan att svälja och sedan vissla, charader, rullstols rally (ngt liknande), sing a long, typ en tidningslek, då man skulle slå varandra osv osv. Det var iallafall jätte kul! Speciellt Chicken in the hanhouse, hoppa säck och rullstolarna. Sen var det pris utdelning, men vi vann inte ;) Fast det var ju inte det viktigaste, jag hade kul iallafall.
Jag var lite skeptisk till det hela först, men det lugnade sig.

Ja, men det var kort om dagen, ska springa till tvättstugan nu, återkommer efter IDOL!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0