du..

Hej alla.

Sitter just nu vid datorn, kommer dock inte att göra det så länge till och om jag nu får för mig att sitta länge sitter jag här heela kvällen. Är så sjukt irriterad.  Trött och grinig, var hos grannen först och främst till nästan 12 inatt, så jätte mycket hann jag inte sova. Sen när man kommer hem börjar en viss person dampa! Fan va jävla less. Om han inte ryker, då drar jag, that's it..

Nå ja, skolan gick sjukt segt idag, det håller nog hela klassen med om. Alla var typ trött och less.
Vem vill börja kvart över åtta och sluta halv fem? Inte jag. Man har ju ingen ork, och våra BF lektioner är himla tråkiga. Så man blev less, men som tur var är våra lärare liite snälla så vi fick sluta halv 4.

Det här inlägget ser ut att bli väldigt tråkigt å bakom det ligget ett humör som är i botten just nu.
Tror jag går till Vixi, iallafall till Idol börjar. Sen får jag se.
Vi hörs ikväll! :)
Pusstja

du. dra långt åt helvete!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

juste ;) adda min msn, så skickar jag den åt dig. [email protected] :)

2009-09-15 @ 18:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0