fredag

God morning sunshines. Är det någon som är trött? Det är jag iallafall.
Har inte duschat än, vilket känns dels äckligt, men skönt. Har ju mer tid till annat då! :D
Ska slänga in bilder från kameran + mobil i datorn nu, hörs om ett tag, så ser vi vad jag bjuder på! :D

Update, 07.25.

Titta ej om du inte vill se innehåll i en dammsugar påse!

När jag var hos Vixi för ett tag sen, kanske 2 veckor, så dammsög jag hos dom, och något stort for in.
Tänkt inte mer på de, när jag kom hem hade jag tappat min ring och kom på att det kanske var den jag sugit upp. Dagen efter tömde jag hela deras dammsugar påse, vad tror ni jag hittar? Min ring! :D
Ser du den?


Sen en dag, förr förra måndagen eller nått, var jag med lill Maja i stallet.
Då var det en katt som kom och var närgången!

 
efter stan trippen i lördags kände vi att vi skulle äta, jag, Vixi & Sara.
Det var jääkligt länge sen jag åt på typ restaurang/hamburgerbar, denna gång Tasty.


Var & städa med mamma, hittade masssa fina lampor som gärna får pryda mitt hem.


Det är fint väder om mornarna, men ruskigt kallt!
Det är just nu två grader!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0