090909 - onsdag

God morgon! Onsdag idag, vilket betyder lite kortare dag, till klockan 3 går jag. Fast jag drar hem när vi får lunch, eller till stan iaf. Treorna skulle tydlien ha nå aktiviteter med oss BF1or, vad jag vet. Men jag pallar inte det, vi har haft nog mycket lek redan så, man lessnar. Vixi och Sara skulle även komma in till stan så då ska jag möta upp de, får se om jag hittar något att köpa, det hade varit skoj! ;)

I helgen, eventuellt, får jag ny och mindre säng, får får ja inte, ska bytlåna med min brorsa. Han får ta dubbel sängen jag har nu så tar jag hans 120. Det är för att i mitt rum får inget plats med dubbelsängen så då ska  vi byta så jag kan möblera om. Sen är även en mindre lättare då jag tapetserar om, inte sant? :)

Så ja, slutar vid 11.45, då ska jag äta sen går jag till stan. Annars äter jag på stan, haha! Typ dagobert.
Ska börja göra det sista nu, för övrigt så blåååser det som fan ute just nu, så bäst att ta på sig kläder.
Skippar uggsen ett tag till, måste förstöra fejk"conversen" först helt. Snart lossnar hela sulan från tyget, fint va?
Folk kanske inte tror att jag har råd med nya skor, men jag pallar inte lägga pengar på det bara, hehe!

Nu sticker jag, vi hörs efter stauun!
Pusstja.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-09 @ 15:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0