Jon - en av favoriterna hittills.

Tjo.

Har ganska nyligt kommit hem från Vixi. Har varit där hela kvällen, sett tv, sovit, ätit mat och chillat.
Gick in till stan efter skolan som sagt. Engelska lektionen slutade innan den skulle så vi slutade efter klockan elva. Det var ju dock samling i matsalen för ettorna klockan 1, för "nollning" med treorna. Ingen i klassen, så vitt jag vet gick dit. Så efter elva drog jag till stan för att möta upp min syster, Vixi och Sara. Jag hade så mycket lust att handla något men jag hittade inget skoj.
Förutom en ny bh och en ny kula till läppstaven, med diamant den här gången. Staven jag har är dock köpt på Dollarstore för 10 kr och den funkar lika bra som vilken annan piercingaffärs, bra va?

Jao, efter vi varit på stan gick vi hem till mig för att jag skulle börja med maten innan mamma kom hem. Och den blev klar precis när hon klev innanför dörren i princip. Sen efter så gick jag och Vixi till henne, chillade, jag somnade i typ tio minuter enligt de, men det kändes som kanske flera timmar, höhö. Sen har vi bara sett på tv, Idol och masssa program på MTV.

Såg du idol? Åh vilka sköna killar, de som kom in två samtidigt, de som fejkade att de var så nervösa, att han blev ledsen och sen sprang in i dörren. Oj vad jag skratta!! De var ju stört sköna. Men jag anade på en gång att det var något lurt med de, och jag hade rätt ;)
Hittade även nu några favoriter, oj man ville stjäla vissa röster.
Hittills iår tycker jag att killarna har varti bäst, känns som att de är fler killar som gått vidare än tjejer sen igår, hålller du med? Fast de visar ju iofs inte allting på tv.

Nu blev det rätt mycket att läsa, vissa tycker  att det är bra, vissa inte. Men istället så får ni höra lite bra musik, en av gårdagens favoriter från idol, Jon och hans egna låt!

Gonatt! :)


Vad tycker ni/du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0