Tjo babes.

Nu är IDOL slut och jag har hunnit med en dusch. Crille for direkt efter IDOL typ.
Har ju som sagt sovmorgon i morgon, till 11.10, eller ja, då börjar vi ju. Men jag kommer endå att kliva upp tidigt för att packa klart på morgonen och hinna blogga. Ska föra över bilder, ska tömma mobilen och kameran, för fota ska jag göra där borta!

Har precis filat mina hälar, fan va ont jag har i de. Uggsens fel,ska typ trycka in en strumpa i hälen på uggsen, de är för stora, så då glider fötterna bakåt och tar i den hårda kanten, blä.
Har även haft i hårinpackning, för att kanske slippa tvätta håret imorron på morgonen, jag kommer nog endå att skippa det, bara för att jag ska duscha innan vi far till Stenträsk. Å dit åker vi imorron på eftermiddagen, efter fem skulle jag tro.

Ne nu ska jag nog fläta håret och lägga mig, sov jätte gott!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0