vad börjar om ca 4 timmar?

Hejsan! Har rätt så nyss käkat middag och kommit hem från skolan. Slutade redan klockan 2 istället för halv fem ooootroligt skönt!! Det var bara för att alla var klara innan med alla uppgifterna.

Igår kväll var jag hos Vixi. Vi tog en promenad med Hugo, satt hos Monica i kanske 1 timma sen var jag hos Vixi till efter 23. Sen då jag kom hem somnade jag i stortsett på en gång.
Ikväll så är det ju IDOL och en timme efter det så är det efterlängtade Andra Avenyn! Så jag har längtat.
Ska ni titta på det ikväll? :D

Vad annars ska jag berätta? Var nyss med och tävlade om biljetter till Lars winnerbäcks konsert i Luleå i November, allt är typ utsålt, as usual.

Yey, tatueringen är nog nära nu, hoppas jag. Men jag kommer dock inte kunna sova flera dagar innan, kommer vara så sjuuukt nervös. Ni som har tatueringar, gör det skit ont? :D Hur känns det?

Min granne ville att jag skulle komma över så jag går dit. Vi hörs om ett tag, innan idol iallafall, och under tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0