2010 - enkel sammanfattning

ÅRET.


Hur har året 2010 varit för dig? - Både bra & mindre bra
Bättre än förra året? - Helt klart
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? - Turkiet & bröllop
Har du flyttat under år 2010? - Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Flera stycken
Isåfall vilken? - Rasmus Seebach, Nelly - Just a dream blandannat.
Har du druckit alkohol? - Absolut, way too much sometimes

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2010? - Inte på topp direkt
Har du varit kär? - Nej, men nog kan jag bli :)
Har du sagt jag älskar dig till någon? - I år? Nej
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Jo :s
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nej

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nepp
varit i slagsmål? - Nix

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Jorå
Isåfall vad? - Spelar ingen roll
Har du skämt ut dig? - Jo
Har du varit ute en hel natt? - faktiskt inte
Har du blivit tagen av polisen? - Nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Jopp
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Yes

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Kv. Örnen - Luleå Gymnasieskola
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nä
Har du gjort ngt framsteg? - Kan jag inte påstå.
Haft alla rätt på ett prov? - Nej

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Jo
Har du förlorat en vän? - Näpp
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja
Har du ljugit för en bästavän? -
Har du många killkompisar? - Jag har så jag klarar mig

Kommentarer
Postat av: Emma StarLeaf

Hej:)

Har tävling på min blogg just nu, där man kan vinna hårvårdsprodukter! Fler tävlingar kommer också. Det får du inte missa;)

Ha en bra dag!

Kram

2010-12-08 @ 10:00:31
URL: http://emmastarleaf.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)

2010-12-08 @ 20:15:03
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1067

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0