Julklappstips - ja tack!

Måste skippa Dagens idag. Kommer tusan inte på något Ögonblick som är värt å visa för er.
Ska tänka på saken till imorron. Tror helt ärligt att jag behöver sova nu.

Behöver nya krafter, Monica ska ha mer bullar imorgon så då får jag baka, ska även hinna tvätta. Kul liv.
Borde kanske bli hemmafru? Känns lite lockande, med massa söta små barn & rik man? Toppen!
Så känner du att du är sugen, så hör av dig!

Nej så blir det nog inte, men känner mig tantig, bara bakar och tvättar hela tiden. Tror inte ens jag har nått liv.
Sen är jag nog lite för snäll som alltid ställer upp, men jag gillar att vara snäll så.

Vad köper man till en pappa i julklapp? Han vill egentligen inte ha något, men bara för sakens skull vill jag ge honom nått. Han är trots allt min pappa och förtjänar det :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej vännen !

Din pappa gillar kokosdrömmar, har bakat det åt honom en gång när han fyllde år tror jag att det var.

receptet finns nog i boken 7 sorters kakor.

Har också bakat så vi var tvungen att köpa ny frys igen :) Bara matbrödet kvar, och lite städ så kan tomten komma. Kramisar

2010-12-21 @ 09:18:02
Postat av: Jennie ♥

sv: tacktack :)

ramen är köpt på hederliga IKEA för 69 kr :)

allt bra idag?

2010-12-21 @ 12:03:31
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0