klantarsle!

Kvällen har spenderats framför spisen! Har nämnligen kokat knäck. Och eftersom det är första gången jag gjorde det själv så visste jag att det skulle gå fel. Eller ja, gick väl någorlunda bra tills jag skulle hälla smeten i formarna.
Satte handen under smeten och fick de över fingrarna. Fyfan så jäkla ont det gjorde! Aldrig varit med om värre.
Men jag får väl skylla mig själv att jag satte dit fingrarna, men endå! Tyck lite synd om mig ;)


Måste upp till praktiken imorron sen ska jag till tandläkaren och hämta blekskenan & blekningen 14.20 så det är dags att runda av.
Nu ska jag se julkalendern & sen se de två sista avsnitten av Mysteriet på Greveholm & efteråt sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0