Lil' flip - game over

Hej sötnosar! Har varit rätt torrt på uppdateringsdelen nu i veckan.
Har iallafall haft praktik tisdag-torsdag i två veckor nu, 8 veckor kvar nu.
Hållt på å baka i veckan också, mamma fyllde ju år igår. Sen har jag varit med Sara och så.

Igår höll jag på med mitt rum i stortsett hela dagen, tömma bokhyllan + skåpet under och det var inte lite saker, massa skit som jag samlat på mig under flera år typ. Blev iallafall 1 och en halv sopsäck som kastades. Åsså kastade jag bokhyllan åde, tog bort tvbordet och fick en ny bokhylla+tvbänk - allt i ett av min bror! Eller ja, som jag fattade ska mamma köpa den åt mig av han.
Den passar dock inte in i mitt rum, antar att det mest just nu beror på mina extremt fula tapeter. Hur snyggt är det liksom med blåa tapeter med guld/gula stjärnor? Men ska tapetsera om efter jul typ.
Så tills vidare får det duga.


Ser redan fram emot nästa helg, får vara med min favorit pojke då! :) Ska ju vara barnvakt åt Hugo, fredag-lördag, tror även vi sover hos mig då! Beror på ifall våran extremt jävla psykisktsjuka alkis granne har flyttat.
Pga henne bor inte Monica och hennes barn i deras lägenhet just nu.. Men aset måste flytta senast på måndag, hon har blivit vräkt! Så om det nu mot förmodan är så att hon inte flyttat innan fredag sover jag & Hugo hos mig.

Nu ska jag dra och käka nått! Hörs ikv med bilder :)


bilden är från då när Idol var i Luleå.


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Godmorgon Sötnos!

Kom in och tävla om att bli dagens blogg!

Puss <3

2010-12-06 @ 08:09:53
URL: http://ammis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0