barnvakt

Hej!! Sitter hos grannen nu, har precis fått igång internet, det tjorvade tidigare.
Har suttit och tittat på melodifestivalen med barnen,lagt den minsta de äldre är fortfarande vakna. Vi ser filmen som går på 4an.
Har tänt massa ljus & myser på, massa nice.

Drog iväg tidigare till storheden, handlade lite på ÖB, solskyddsfaktor samt baby lotion, torkar snart ut så lika bra att smörja massa! :D

Vet absolut inte hur länge jag ska stanna här, tur är det att Vixi & Sara är här så de kan underhålla mig lite, vet inte när Monica & Martin kommer hem. Det kan ju ta sin tid att vara och titta på proffsboxning.

Yesyes, imorron är det kalas som gäller! Så då beger jag mig mot Älvsbyn för att hälsa på kusinerna, det var en jäkla massa år sen jag var där sist så, de borde sakna mig ;) hehe.

Nu ska Maja få sitta och spela en liten stund, hörs senare!
Pusssss!

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

jag har precis kommit hem från tjejkväll ;) haha va gjorde du för kul ? barnbvakt ? :D

2010-02-21 @ 02:02:34
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Dennis

sv: haha, ja det är inte kul nej :)

2010-02-21 @ 07:47:13
URL: http://daahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0