Noll Disciplin in my heart forever typ!!! :D

Hej babes! Vilken bra kväll det har varit, dock fortfarande arg på svenska folket som inte röstade vidare Noll Disciplin till final eller andra chansen, jag älskar grabbarna!!! De var ju helt klart bäst å snyggast! Ge mig deras nummer typ.. ;)

Nä, suttit och tittat på Melodifestivalen med Sara & Vixi + småsyskon. Trevligt, är rätt nöjd med kvällens resultat, viktigast var att Neo gick vidare, så söt han är! :D Sen vara det dock inte helt rätt att Anna gick till final, hon kommer liksom inte att vinna endå, men hon är förjävla bra & får gärna byta röst med mig.

När jag kom hem iallafall så har jag tittat på kameror, ska nog beställa en imorron, från netonnet! Super nice.

Svarar på era kommentrer när jag har vaknat, vill bara krypa ner i sängen & sova nu.
Sov gott! :) Pussar!


Kommentarer
Postat av: agge

SV: jao, jag gjorde det samma. Vem tyckte du var bäst igår då? Jag gillade Anna :)

2010-02-28 @ 09:48:03
URL: http://aggeoa.blogg.se/
Postat av: Dennis

tjeena snygging! det var inte igår :)

allt bra? :D

2010-02-28 @ 12:39:06
URL: http://daahlbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0