fredag 15.30

Hey babes. allt bra med er? Med mig är det då bra :)
Sitter och funderar lite på hur jag ska klippa mig, fick en tid på fredag halv 4 så då blir det ny frilla. Tror dock inte att jag kommer att ta så mycket på längden, då det äntligen är riktigt långt, uppklippt får det iallafall bli. Sen eventuellt rak lugg igen, ett år sen sist.
Hur tycker du att jag ska klippa mig? ;)
Känns skönt att få bort det som är slitet & ivägen.

Planerna för resten av dagen är få, blir tvätt med Monica, sen lär jag sitta hemma hos henne å chilla ett tag eller två. Men det är trevligt så mig gör det inget!

Börjar för övrigt bli riktigt less på skolan. Känns som att jag kunnat göra bättre saker än att sitta där hela dagarna, det suger verkligen! Sen är jag sjukt trött hela tiden å vad är det för ide att hela tiden somna på lektionerna? Sjukt less iaf.

Ska komma på nått kul att skriva om nu, hörs snart! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0