fett nice jao.

Tja igen, sitter hos mina homies nu, vi chillar fett jao! Höhö näää. Men alltså, Sara se på film, Vixi sitter på golvet å petar sig på foten, Maja smsar med hela sverige typ & jag underhåller er! :D

Idag, vad har jag gjort? Sett OS, dock repris, då en svensk man fick bronsmedalj i slalom, duschat sen varit med Vixi. Tog med Lova hem till mig för att hon skulle få tårta åså kom mamma in i köket å börja prata med Lova, jävla hon blev typ livrädd, hon grina som en galning! :D Haha, lite sött endå, men skickade ut mamma ur köket så att Lova inte skulle skita ner sig.
Sen gick vi till Monica så hon fick leka med Hugo ett tag, det gillas.

Imorron blir det att dra på stan en sväng, får se om man hittar nått kul att köpa, är himla shopping sugen, trist bara att Luleå inte har några jätte bra affärer. Men man har bra sällskap så då är det lugnt. Yey, vad ska ni hitta på imorron?
 
Återkommer om en stund :)


Kommentarer
Postat av: Angelica

jag förstod det haha.

Sov gott och dröm sött hoppas du får ha en bra måndag! kramar

2010-02-28 @ 23:51:23
URL: http://enangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0