mina ideér försvinner då jag behöver de.

Hej babes, blogg.se har segat som fan för mig idag & inte funkat, därav torr update.

Har iallafall hunnit med att vara i skolan idag, gick segt som vanligt, jag var trött & irriterad. Så irriterad att jag slängde biljardbollen på Jokke, men han fick vad han förtjänade då han vet att jag har kort stubin, speciellt då det gäller han!
Somnade väl till var 10onde minut på lektionen, vilket suger då lärarna börar bli less. Ska boka tid imorgon eller på torsdag till vårdcentralen så får de typ kolla upp de, med blodprov nivet. Kan ju inte sova mig igenom vårterminen direkt.

Efter skolan for jag hem & käkade, satt vid datorn, kollade på Ellos lite, pratade med mamma om släktingar & om min trötthet, att det kan vara något grej som hon har som gör att man måste äta Levaxin, det är det vi ska kolla upp. Satt & sökte efter massa släktingar till henne på FB, lite kul att se att man är släkt med folk man inte visste existerade. Bland annat en Johan Palm liknande kille, vilket är skrämmande! haha.

Sen drog vi iväg till min bror, Robin, handlade på vägen på Willys. Wow vilken kille alltså, inte Robin, men en annan! Grr! Lyckades väl dock klanta mig å riva ner typ halva affären, nä men iallafall en hel platta med tacokryddor flög i golvet.
Tobba flummade på som vanligt & jävlades åså vare en kille som kollade på oss som om vi var dum i huvudet, han såg dock också bra ut! ;) höhö.
Drack lite cappucino(stavning?) hos brorsan sen drog vi hem.

Suttit nyss & gjort klart för ellos beställningen, klickar hem imorgon, pallar inte nu. Ska nog sova strax så.
Just ja, tänkte göra ett lite roligare inlägg, så att ni får veta saker som ingen annan vet, har tänkt ut massa saker i flera dagar, men självklart nu bara för att jag skulle skriva ner det så kommer jag inte ihåg, ska klura på det ett tag, fixar ihop det så fort jag kommer ihåg va det var.
Ska se om jag kan slänga ihop en hiss/diss imorgon också, om jag kommer på något jag verkligen vill hissa/dissa.

Eftersom att det blir ovanligt mycket text slänger jag upp en bild sen går jag och sover.
Hörs på morgonen!
Gonatt! ♥


imorse,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0