mitt intressanta liv..

Hej där! Det har inte blivit så mycket update idag, har knappt varit hemma. Varit hos Monica & hos Sara. Pratat & tagit det lugnt. Började se Harry Potter och halvblods prinsen hos Sara, men vi avslutade för att bära upp nå kartonger på vinden sen gick vi till Monica.

Ja, eftersom att det kommit in två frågor till frågestunden kör jag på längre, till nästa helg så får ni god tid på er!
Så kom igen, ni får chansen att ta reda på allt ni vill om mig, missa det inte! ;) höhö. Nä men om ni har lust så ställ gärna en fråga, om vad som helst. Inlägget hittar ni här.

För övrigt så ska jag ta och maila in läxan jag hade till idag, hörs efteråt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0