onsdag - orkar inte hela dagen!

Good morning sunshines! Är förjäkla trött idag, det är galet. Vill verkligen inte somna på bussen. Kommer nog även hem tidigare idag, tror inte jag orkar hela dagen, dock är det bara till 3, men nä!

Funderar lite på om jag ska överväga att inte gå till skolan nå mer, börja om till hösten. Men det känns galet, onödigt osv. Men det funkar inte såhär, är för trött, hur mycket jag än sover osv.
Hoppas att blodproven visar nått som kan hjälpa mig, det behövs. Annars kommer jag skolka mig genom terminen och missa massa lektioner & det funkar inte!

Känner att jag klagar för mycket, på allt nu för tiden, börjar väl bli deprimerad eller liknande.
Ni hade gjort samma om ni var jag, lovar er! ;)

Nu ska jag dra mig till skolan!
Ha en underbar dag alla! :) PUsssssssssar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0