run to the hills

Har varit över hos Monica med Lova, det uppskattades! Hon vågade tillochmed krama Monica & lillMaja när vi gick därifrån och självklart även Hugo. Hon är kär i honom sa hon! ;)
Just ja, ni kanske inte ens vet vem alla dessa är?
Monica är iallafall min granne, Hugo, Maja & Jonathan är hennes barn som jag ofta är barnvakt åt.
Lova är Vixi & Saras lillasyster. Nu vet ni iallafall lite, ni som är nya.

Ska nog tillbaka dit med Sara nu och chilla ett tag, ska iallafall i säng tidigt ikväll, vid 10 eller 11 redan.
Läkaren påstod att det inte är nått fel på mig, men jag tror honom inte! Det skulle inte vara såhär annars, idiot.

Kilar nu, hörs senare! :)
Glöm inte att berätta vem du är  :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

vad gör du ikväll sötnos? (:

2010-02-17 @ 20:56:27
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Sofia

Det gick inte att publicera en kommentar i spökkommentaren.



Men iallafall, i vår lilla by så finns det ett gammalt stationshus, som står tomt! Ingen bor där! Jag, min lillebror och min kusin tyckte att detta var riktigt intresssant efter att vi fick reda på vad som hänt i huset. Mannen hade dödat sin fru och tre barn, och sen hängt sig uppe på ovanvåningen, efter att stationen gjorts om till en vanlig villa. Jag vet inte riktigt när detta hände men det var för ganska så många år sedan!



Men iallafall, så står vi utanför huset en dag och kollar in på tomten och in genom fönstrena. Inte en endaste dag hade vi sett att det var någon som bodde där, men den dagen, går en pojke förbi oss på gatan, och in i huset. Vi blev väldigt fundersamma, för där bor väl ingen? Och sen dess har vi inte heller sett att någon annan bor där, och aldrig sett pojken en endaste gång i hela byn på cirka 2 månader.



Sen en gång när jag och kusinen skulle till skolan, så måste man cykla under en bro för att komma dit. När vi ska börja köra under bron, så tittar jag upp och ser att pojken står uppe på bron (där går en väg på bron) och stirrar på oss. Kusinen såg också honom och kände en lika skum känsla som mig. När vi kommer under bron, och ut på andra sidan, så är pojken borta när vi tittar upp.



Det hände sen samma sak någon vecka senare. Pojken stod och stirrade och var försvunnen när vi kom ut på andra sidan!



Ja jag vet ju inte om det kanske är en helt vanlig pojke som faktiskt bor i huset. Bara att vi missat det. Men det känns väldigt skumt, eftersom jag går ocg cyklar förbi huset varje dag och aldrig ser någon familj, och att pojken bara dök upp just uppe på bron.

2010-02-18 @ 08:57:53
URL: http://soffeloffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0