tired today, kill me?

God morgon folket! Är allt bra med er? Jag mår bra idag, dock ****. Orkar inte tjata om det mera!
Sitter & plattar håret, luggen samarbetar inte idag, fuck den!
Börjar 9.45 & slutar 12.10. Skön dag, så kommer fredagarna att se ut framöver så länge vi inte stör BF1C typ.
Det är dock chill då de är typ 10 pers bara.

När jag kommer hem ska jag direkt till tvättstugan, tiden börjar klockan 12 så. Sen ska jag nog ut och gå & sova lite! Samt se film, blir nog en chill fredag antingen hemma, hos Vixi eller Monica, blir nog en stund på alla ställena.
Nu har jag inget att göra i ca 30 minuter, förutom att besöka toaletten och fixa sista delen på läxan, hoppas fan att jag gjort rätt!

Kommer tillbaka strax!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0