i swear i can fly



Toppen väder idag! Solen har stekt på som fan, härligt härligt. Snön får gärna börja smälta & asfalten komma fram, eller va tycker ni?
Jag saknar sommaren och allt som hör till. Allt man kan göra osv..

Iallafall efter att vi städat idag drog vi på Gina & äääntligen hade de solglasögonen de har på internet, så ett par fick följa med mig hem, så nu har jag en sambo! Mys. haha! Slänger upp en bild sen.
Fick även ett par av mamma, typ svarta pilot. Köpte även en födelsedagspresent åt min bror, kan tyvärr inte säga vad då han läser bloggen! Men kan visa när han öppnat den :D

Yey, ska nog hoppa i ett snabb bad & sen göra 20000 matte tal som vi har i läxa till imorgon, kan inget annat än att tycka att det är tråkigt!
Till veckan, imorgon typ bokar jag tid till vårdcentralen för att ta blodprov. Men inte fan vågar jag? En jävla nål i armen typ? Kommer ju dö!! Så ni får gärna komma och hålla mig i handen.
Har aldrig tagit sånt förut, eller räknas stick i fingret? Ni vet sånt man gör när man är liten?

Nå ja, vad ska jag skriva om? Förutom att jag vill kramas med någon, det är ju alla hjärtans dag trots allt. Men icket, bättre lycka nästa år kanske!

Hoppar i ett vaaarmt skumbad nu med massa babyolja kanske lite ljus!
Hörs om ett tag!



vacker unge!!



saknar dig :/


Kommentarer
Postat av: Felicia

sv; Haha det vill jag lova:) Tack!

2010-02-14 @ 19:57:31
URL: http://feliciaochpaula.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; Haha det vill jag lova:) Tack!

2010-02-14 @ 19:57:32
URL: http://feliciaochpaula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0