Svaren på Frågestunden!

Hittade inlägget i ett utkast, tur att det sparades då blogg.se slutade funka när jag skulle publicera!


Har du en pojkvän?
- Nej det har jag inte.

Vilken skola går du på? :)
- Kvarteret örnen, gymnasiet
vad är det bästa du vet? :D
- att göra sånt jag mår bra av, umgås med de som står mig nära, vara bland barn osv.

tränar du något? =)
- Nej, promenerar på fritiden samt simmar ibland.

vad gör du helst på fritiden? (:
 bloggar, är med vänner/familj, lyssnar på musik, shoppar!

Vad är bra med att blogga? ;)
- Man får skriva av sig och lär känna nya människor!

Varför tog det slut mellan dig och din kille?
- Jag hade inga känslor kvar.

Vart på hela jorden skulle du vilja bo på jorden och med vem?
Är du nöjd med din kropp/utseende?
Favoritblogg`?
Idol?
Varför bloggar du?`
Vem tror du vinner melodifestivalen? :)

- i Miami,


Vilken är din favoritfilm?
Följer du någon storbloggare?
Vad är ditt mest pinsamma minne?
Vad är ditt bästa minne?
Vilken är din faavorit årstid? :D
- A walk to remember eller Allt för min syster & New Moon
- Kenza & Kissie.
-Hade velat bjuda på något riktigt fläskigt men jag kan inte komma på nått!
- Vet verkligen inte!
- Sommaren!! :D

vilken är din favorit frukt? :)
- Frossar i apelsiner just nu!
Gillar du frukt, vilken är din favorit i så fall?
Favoritlåt just nu?
- Apelsin
- Justin Bieber - Love me, sen spelas Jay Sean - Do you remember & Jason Derulo - In my head väldigt mycket i min mp3 ;)

-vad vill du uppnå med din blogg? (menar om du vill bli känd av den eller annat:))
-vilka bloggar följer du?
- Vill få skriva av mig, dela med mig av mina tankar & åsikter. Låta er ta del av mitt liv.
Det var nog tanken att få den känd från början, det verkade ascoolt! :D Men nu vet jag inte, visst vem vill inte tjäna massa pengar, så blir den känd så blir jag glad.
- Kenzas & Kissies!

Det var allt för nu, det kom samma frågor någongång, men ni har ställt de och jag svarar på allt! :)
Hoppas att ni är nöjda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0