varför inte bara respektera, svin!

Har ju nämnt tidigare att jag gjorde en polisanmälan. Den gjordes mot en man som jag hoppas att ingen stöter på. Han är ful, äcklig å ett jävla mähä! Ska kanske inte sitta här å uttala mig om att jag verkligen skulle kunna döda folk, men honom skulle jag vilja döda. Fast det är han inte värd, han är värd nått värre.

Nu till saken. I Tisdags då jag gick till bussen från skolan så såg jag denna man stå och hålla om en ung tjej, med någon form av utvecklingsstörning. Vilket han absolut inte ska göra då han är äcklig & full. Feg som jag är säger jag inte åt honom, men blev sjukt glad då jag såg en kille gå fram å ta bort honom från tjejen.
Iallafall, klev på bussen å satte mig där det fanns två lediga platser, i hopp om att någon förutom han skulle sätta sig. Väntade på Jokke om inte annat, men han såg mig inte. Iallafall, bussen far & mannen sätter sig brevid en kvinna, aspackad å kåt. Då börjar han genast ta på henne men hon undviker honom. Han tittar åt mitt håll ett x antal ggr tills han tillslut tar sig upp & slår sig ner.

Har väskan i famnen & tittar ut genom fönstret då jag känner hans hand på mitt lår. Höjer rösten åt honom;
-RÖR MIG INTE! Får någon ohörbart till svar. Tänkte väl att han ger sig nu. Men icke, han lägger tillbaka handen, så jag typ viftar till honom. Och då var han där igen. HELVETE!
Då slog jag till honom så han flög i golvet. Å då får någon gubbe luft från någonstans å ba;
- Hur gick det?
- MEN HAN TAFFSAR JU FÖRFAN!
- Jaha, ojdåå....


Han ställer sig från golvet där han ligger raklång, han hade då tur att han inte satte sig där igen, jag vet fan inte vad jag hade gjort.
Visst, känner nu att jag hade kunnat gå till chauffören å be han slänga ut fanskapet, vad som helst.
Jag menar, man håller fan inte på så.

Ringde iallafall polisen på kvällen & de skulle ringa upp mig, men de är ju inte så snabba så de har inte ringt ännu. Bad de iallafall om att få veta vad som händer kring det, om de nu ens ids ta upp det. Då jag vet att mannen har hållt på förut & kommer fortsätta om han inte blir utvisad å mördad, så är det inte mer än rätt att de tar tag i det. Man kan väl ändå inte låta det fortsätta?

Känner ett sånt enormt hat mot honom och vet fan inte vad jag skulle göra om han så ens öppnade käften åt mig en enda gång till. Nä usch.

Så ser du en man på Luleås gator med asiatiskt utseende, burma/thailand eller nått, väldigt kort, kanske 160, smal, långt mörkt hår, lång kines mustasch, 40-50 år.  Han kan knappt någon svenska, håller sig till engelska. Pratar med alla tjejer han ser & tar på en.
Håll dig undan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0