biktme.se - favoritsidan!!!

Här kommer några utdrag från en sjuk jävla sida där folk kan bikta sig, anonymt..


"Hej. När jag var ca 8 år hände något pinsamt...

Jag & en kompis va hemma hos en annan kompis. Vi hade ganska tråkigt, men så kom vi på att vi kunde ju leka kurragömma!
Jag sprang iväg & gömde mig inne på toaletten, i badkaret bakom dushdraperiet. När jag hade suttit där i kanske 2 minuter, kom min kompis pappa in på toaletten & började skita ! Jag bara satt där helt tyst bakom draperiet och hoppades att han skulle gå ut & att han inte såg mig. Efter ca 5 minuter var han klar & tvättade händerna o gick ut.
"

"Heej :D
Jag måste bara berätta en sak, kanske inte så pinsam men skitsamma :D
Det va för cirka ett år sen, jag sov hemma hos min dåvarande bästa kompis.
Mitt i natten skulle jag gå upp på toa.
Det var helt kolsvart överallt och jag öppnade dörren till toan.
Precis när jag ska sätta min fot innanför dörren hör jag hur någon säger: Hej!
HAHAHAHAS och där sitter hennes pappa och skiter :o
Jag stänger dörren fort som fsn och kutar tillbaka till hennes rum!
vågade inte kolla på hennes pappa efter det.
HAHAH hoppas ni fick ett gott skratt nu ;)"

"asså omg min gamla rektor är helt trög
en dag när jag blev inkallad på hans kontor för att jag hade tagit sönder en kruka i matsalen
som vanligt skrek han och skit men sen så blev det nått slagsmål eller ngt så han var tvungen att sticka iväg men sa till mig att stanna
och då såg jag min chans han hade liksom en kruka med nån jävla växt i så jag sket i den
och dagen efter blev jag inkallad igen och då hade dom sätt att det var jag för att hans kontor hade en övervakning kamera
lite skämmigt men den jävlen förtjänade det ;) "

"har du någonsin funderat på om din mamma gett dig en godnattpuss efter att hon har sugit av din pappa??? XD"

"En gång när jag blev sur så dödade jag min katt, jag sparkade på den och masa saker sen begravde jag den i skogen. jag tyckte det va ganska kul, funderar på att ta något mer djur :)"

"Förut var jag på burgerking som ligger vid odenplan.
Jag var bajsnödig så jag gick in på toa, och var lös i magen...
Sen upptäcker jag att det inte finns nå jävla papper.. så jag tar av mig en äcklig strumpa
och torkar mig i röven... Sen efteråt satte jag på mig strumpan igen.
En helt sann bikt!"


"Jag stoppade in en kattunge i en micro en gång... Körde i 5 min
Det var kul för den skrek massa :)"

"Hej, Jag och min tjej hade sex i mitt vardagsrum. När jag kom så sprutade jag på en tavla, som ja ångrar att jag inte tog bort direkt. Mamma kom hem och frågade va det var, vi svarade...MJÖLK!? hon tog sitt finger och smakade.."

"hej, jag är en tjej på 15 år. Jag hade precis blivit lämnad av min kille och jag var så kär i honom. Jag blev desperat och fick en idé. Jag tog min mobil och min tandborste och filmade samtidigt som jag pullade med den. Av misstag så råkade jag skicka den till han som dumpade mig och han började skicka runt den videon. Jag ångrar det enormt!!! fölåt"


Vilken var bäst? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0