brev från polisen

Hey folks.
Nu är jag klar med min läxa, som skulle in idag. Har ju dock inte varit i skolan så då har jag inte lämnat in den.
Gör det imorgon på morgonen.  Det handlade typ om att man skulle skriva positiva saker om sig själv, för att "Lära känna sig själv bättre". Vi jobbar om sånt typ för att få bättre självkänsla och självförtroende.

Sitter och smsar med Jocke nu, trevlans & lyssnar på musik, ska snart hoppa i säng, för jag tänker inte försova mig eller missa skolan imorgon! 

Tänkte bara nämna att jag fick ett brev idag, från polisen. Om anmälningen mot burmanes fittan som taffsade. Det stod dock bara om det jag sagt i telefon åt polisen, själva anmälningen samt att jag sagt att jag vill veta vad som händer, om de blir något av det. Vilket jag tvivlar på, de har ju inte sagt något än så varför skulle de ringa mig om någon dag? Man tycker ju inte att det borde ta över en vecka att lyfta luren för att prata med mig, äh! 

Imorgon är jag borta hela dagen för er som inte vet. 
Har skola till halv 4. Ska möta upp Sara & Vixi på stan då för att traska runt, kanske hittar något att köpa. Vixi ska pierca tungan, är fett sugen på en till i tungan, men de får vänta yttligare någon månad. 16.15 måste jag till optikern för att de vill veta hur de nya linserna är åså, så då måste jag ha de på mig imorgon. 
Efter det går vi på stan till just innan 18. 
Då ska vi gå till Kulturens hus & titta på High school musical genrep, vann ju två biljetter. Sara kan ju dock inte hänga med så. Känns som att dagen kommer vara toppen!!  

Känner mig på skrivhumör men jag vet inte vad jag ska berätta, återkommer nog om en liten stund!
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0