bullfest bullfest...

Hejsan! Nu sitter jag hos Vixi, som vanligt. Vi ser på Camilla Läckberg grejen på 1an, sjukt bra!
Sover här idag med, även det som vanligt. Men imorgon & lördag sover jag hemma. Har gjort det max 4 dagar under hela lovet. Men det är ingen där hemma som säger att de vill ha hem mig så!

Jojo, somnade vid halv 6 igår morse, vaknade kl 9 & Lova var i farten. Så efter ett tag kom hon å la sig med mig en stund, mys!
Eftersom att jag glömt saker i tvättstugan dagen innan (onsdag) så gick jag dit vid 12 för att hämta det, helt orört å de, perfa ;)
Sen hem för att duscha. Sen kommer en kille från nå ventilations grej å fixar mitt element i mitt rum samt i köket. Det behövdes verkligen då det var mindre än 15 grader varmt i mitt rum, huvva!! Men nu är det fixat å värmen är tillbaka.
Yey, eftersom att Monica bett mig hjälpa henne med att baka så gick jag å Sara dit, först till Konsum för att handla sen tillbaka. Vi chilla vid tvn ett tag, sen satte bullbaket igång. Och denna gång gick det bra, sist brände vi en plåt, men inte en enda bulla idag, wihooo! Duktigt va? (a) Och de smakade inte skit iallafall.

När vi var klara satt vi å chilla med Monica ett tag, nötte tv å byggde lego med Maja, höhö!

Nu är vi iallafall här, ska väl snart lägga mig då ingen annan är social! Ta åt dig. Har fört över lite bilder till datan i väntan på internet, tills Vixi var klar.

Morgondagen kommer jag tillbringa hos "grannen", sitta barnvakt. Som vanligt det med, hoppas bara att den lilla är på bra humör så jag slipper bli tokig! De andra två kan ju sköta sig själv så det är inte lika krävande.

Mer text än vanligt, avslutar med bilder! :)



efter första satsen typ


höhö!!! lite mongo fötter på den till höger, men är de inte söta?

outfäääättttttt, fett soft.

facelooooookkk! no make up, ännnu softare.

pussssss♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0