det är inte lätt när det är svårt

Hey babes! Suttit å kikat runt lite på youtube, ett par störda filmer har jag lyckats se ;)
Ska iallafall till Vixi strax vi ska gå å bada idag. Blev ju aldrig igår så. Annars ikv ska jag nog bara vara social med Jocke. Snackade rätt länge inatt, så jag hann inte sova många timmar. Men jag tog mig upp, slummrade dock till på lektionen märkte jag då jag failat helt å hållet när vi skulle skriva åså. Då pennan glidit som den ville. Var så helvetes less på skolan idag så jag ville typ elda upp den!!

Yey, spelat massa biljard idag. Det är ju kul att äga ut boysen! Nä men jag vann dock inte hela tiden, ledde ju en massa i början sen blev jag sämst! Heja mig! :D

Nu ska jag gå till min kära vän & sen traska iväg till badhuset.
Vi hörs senare.

ha det fint. Pussar!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Dom är it störda ;D

2010-01-13 @ 17:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0