everything changes

Hej folks. Hur äre? Själv fryser jag som en tok, mår allmänt blä.
Iallafall, idag har jag väl kämpat mig igenom skolan, lektionerna var värst, då tog tröttheten över rejält. Allt annat gick rätt bra. Dock har jag mått skit dåligt hela dagen, ont i magen, varit yr & mått illa.
Kan ju hända att vinterkräksjukan spökar?
Det gör mig inget, då slipper jag ju skolan men dock så suger det att ha magsjuka, det är äckligt.

Efter skolan for jag hem å käka sen gick jag till Vixi. Tog en power nap på 30 min i vardagsrummet & en 30 minuters i Saras säng. Vi började gå mot badhuset då både jag & Sanna kom på att vi inte hade badkort, vilket jag tror att vi båda hade endå.
Vi vände iallafall om för att sedan besluta att vi inte går å badar idag, de skulle ända stänga halv åtta. Men Camilla erbjöd sig att skjutsa oss så då drog vi. Först hem till mig för att hitta badkortet, för att inse att det faktiskt ligger i min väska hemma hos Vixi. 

Nu sitter jag & smsar med Jocke, ur trevligt :) samtidigt som jag ser på Medium, spännande!! :D
Fryser som en galning, vilket jag sagt redan.

Ger upp nu, har inget vettigt att säga.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hoppas det inte är kräksjukan. Krya på dig iaf!

2010-01-11 @ 22:43:38
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0