fick dig.

Hej babes! Är hemma nu men ska strax gliiiida till Monica. Tvätt idag sen ska vi surra lite :) Mycket trevligt.

Förhöret gick great. Vi gick igenom anmälningen, fick peka ut fanskapet samt prata lite om ifall det blir rättegång, om jag isf vill ha "advokat", sa iallafall att om jag får välja själv skulle jag vilja ha Martin, om han ställer upp åså.
Beror ju på om åklagaren vill ta det så långt, hoppas det.

Iallafall, fick titta på 10 bilder på 10 olika män, något i mig sa att han inte kommer att finnas i högen med bilder, en del sa att han kommer att finnas. Och han fanns. Blev helt skakis då jag såg hans bild, fick en klump i magen & blev typ arg. Ville ta hans bild & riva sönder den. Undra vad som händer om jag ser honom i verkligheten ;) haha.
Nog om det, hoppas att de tar tag i det iallafall.

Måste gå iväg nu, hörs senare!
Ha det fint. Puss!





Kommentarer
Postat av: Jocke

Got yaa :D

2010-01-25 @ 21:45:00
Postat av: Jocke

Got yaa :D

2010-01-25 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0