i don't believe you

Hej sunshines.
Kass update som fan idag, har inte haft internet under hela dagen förutom nu sen kanske klockan 22.
Har suttit på bdb som en galning. Använder det iofs aldrig men nu tog jag mig tid.

Gårdagen har sett ut som följande. Vaknat hos Vixi, somnat om, vaknat osv.. Med en skum dröm, dock var den så känsloladdad då jag vakna var jag på väg att grina, för att jag bölade som fan under drömmen.  Men det var bara en dröm.
Iallafall, där vid 2 klev jag upp å spelade Buzz med Sanna & Jonatan, vilket uppskattades. För en gångs skull bråkade de inte. Gissa vem som vann? Såklart jag!!!
Ja, sen hem å käka samt hoppa i ett bad, skönt som satan! Hoppade i kläder å gick över till Monica, dags att tvätta igen. Vi gick skilda vägar då jag gick till Vixi, möttes sen igen i tvättstugan, det var vår återförening.

For en sväng till Ica med Camilla då hon handlade, passade på att köpa Veckorevyn.
Så snart hoppar jag i säng med Kissie mjao! Haha ;)

Imorgon blir det som vanligt städa, börjar bli less men det är värt det! Annars kommer jag inte till Turkiet i augusti. Någon annan som ska dit? :D
Plus att jag vill fortfarande tatuera mig så till det behövs pengar.
Å efter stan åker jag förbi pappa. Har någon jävla läxa som ska göras, han får bli offret! :D

Fyfan för skolan som börjar på måndag. Om du vill får du ju fara dit istället för mig.
Aja, vi hörs om ett par timmar!
Love u all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0