here comes the night

Hej du. Har nyss skickat iväg Intervju läxan som skulle varit inne i torsdags, men eftersom att jag låg hemma och sov och inte ens hade gjort den så har jag inte lämnat in den.
Tänkte att om jag mailar nu när den endå är försenad så kanske jag slipper redovisa, vilket jag endå tänker göra. I hate it!
Läxan hade vi iallafall över lovet så.

Vad har ni gjort idag? Jag har varit i skolan till klockan 1, då drog jag, Jokke & Emma hem. Var sjukt trött och höll på att somna hela tiden. Känner dock nu i efterhand att jag borde ha stannat. Gjort är gjort.

Sen har jag varit hos Vixi, sovit ett par minuter där, vilket inte är ovanligt. Sen suttit resten av kvällen hos Monica & Hugo. Han har ju föressten fyllt 1 år nu i Dec, om jag inte nämnt det redan.

Nu ska jag surra i telefon & snart sova.
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0