late night lady.

Hej babes!
Skippade skolan idag, dock inte med flit. Vet inte om jag vaknat av väckarklockorna, men jag tycker att man borde göra det efter 6 larm. Men icket. Fast jag får ju dock skylla mig själv då jag pratade med Jocke till innan tre inatt så.

Har provat mina linser nu som jag hämtade i fredags, helvete vad yr jag blev då jag satte i de, styrkan är inte samma som på glasögonen & det var ovant. Har ju använt bara linser förut men bytte till glasögon för två år sen.
Måste tillbaka till optikern imorgon för att de vill veta hur dessa funkar åså.

Ska nog snart ringa till Sara och/eller Vixi och höra om de ska ut å gå med mig. Samt höra med Monica om Hugo är vaken om han ska ut å åka barnvagn.
Sen där vid 5 följer jag med mamma, låtsas pappa + bror och handlar, om de nu far!

Nu ska jag hur som helst gå och borsta håret + tänderna & ringa my friends!
Hörs senare!
Puss

                                                                                                                                               1 dag kvar.



 


Kommentarer
Postat av: Jocke

Önskar att jag också fick gå på balen... eller jag menar musikalen!

2010-01-20 @ 16:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0