min helg, kortfattat.

Hej folket.
Fråga mig inte varför jag inte har bloggat, det har liksom bara inte passat.
Får väl ta att sammanfatta helgen lite iaf:

Fredag;
Var med Sara & Vixi. Mötte Jocke i stan! For hem till Vixi & Sara där vi spenderade kvällen.
Skit trevligt om du frågar mig samt massa mys.

Lördag; Följde med Jocke till stan, gick på Dead mans hand (f.d House of pain) där han tog hål i ögonbrynet, skit snyggt! ;) Mådde riktigt dåligt så mamma & tobba hämtade mig å Sara i stan påväg hem, jocke skulle endå hem så. Sjukt tråkigt :(

Söndag; städat med mamma, var ett tag sen jag orkade vakna å följa med henne. Men hon hotade med att jag inte får pengar om jag inte följer ;) sötnos.
Efteråt drog vi på stan en sväng å kikade runt, men det fanns faktiskt inget intressant.
Hemma åt jag lunch, satt vid datorn, gick till Vixi & somnade. Nästan på en gång iallafall. Sov i ca 1 ½ - 2 timmar. Skönt ;) Hann iallafall med att klä på & av dockor med Lova, vilket hon inte klarade själv ;)

Nu sitter jag och pratar med Jocke om lite olika saker. Både bra & dåliga saker ;b

Ska kila en stund, hörs innan jag lägger mig.

du vet



saknar övik & håret..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0